יום שני, 15 באפריל 2013

כיצד סרטי תדמית יתרמו לעסקים שלכם ?


כיצד סרטי תדמית יתרמו לעסקים שלכם?

בתור בעלי עסק, אתם מעוניינים לקדם את עצמכם מול הלקוחות שלכם בצורה האפקטיבית ביותר שיש. יש לכם מספר כלים לעשות זאת, ואחד מהכלים המרכזיים אלו הם סרטי התדמית. סרטי תדמית הם סרטים אשר באים להציג את העסק שלכם בפני גורמים אחרים - שותפים לדרך, משקיעים פוטנציאליים, או לקוחות אפשריים. אם אתם מפיקים את הסרטים הללו כראוי, הרי שיכולה להיות להם השפעה חיובית מאד על העסק.


כיצד הסרט בנוי?


סרטי תדמית צריכים קודם כל לכלול בתוכם את אנשי המתח בעסק. מומלץ להציג כמובן את ההנהלה הבכירה של העסק, את ראשי האגפים, המנכ"ל וכו'. לצד זאת, חשוב להציג גם את עבודתם של הדרגים הזוטרים יותר, כדי שהדם שצופה יוכל לקבל פרספקטיבה רחבה ככל האפשר על העסק.
סרטי תדמית צריכים לכלול הצגה של היסטוריית העסק, כולל שינויים שהוא עבר, ולהדגיש כמובן את התאמתו לעשור השני במאה ה21. רצוי מאד להציג בסרטון התדמית פרויקטים מיוחדים שאותם קידמתם לאורך השנים. ככלל, מומלץ לציין מה מיוחד ומה מבדיל את העסק שלכם ממתחרים אחרים. כל דבר שיהפוך את העסק שלכם ליוצא דופן ויוציא אותו מהתבנית המוכרת - הוא מומלץ בחום.

להפיץ בקלות את הסרט

אחד מהיתרונות המרכזיים ביותר של סרטי תדמית הוא קלות ההפצה שלהם. אתם יכולים להפיץ את הסרט למי שרק תרצו, בכל דרך שרק תרצו. אפשר לשלוח אותו דרך הרשתות החברתיות, לשלוח בהודעות דוא"ל, לצרוב על דיסק DVD, להעביר על כונן נייד, או בכל דרך אחרת שרק תרצו.

חברת SPS מתמחה ב הפקת סרטי תדמית

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    סרטי תדמית יכולים לעזור מאוד לכל עסק על מנת לחשוף את העסק לקהל לקוחות רחב יותר או לקהל לקוחות חדש. כמובן שסרטי תדמית יכולים לעזור לעסקים חדשים להיכנס ולהתחרות בתוך שוק שכבר יש בו עסקים רבים.
    כמובן שחשיפה לעסק עצמו לא תמיד מספיקה, אפשר ליצור סרטי מוצר אשר יפנו לשוק מסוים ויעלו את מודעות הלקוחות למוצר שלכם, אם המוצר שלכם פונה לילדים אפשר ליצור סרטי אנימציה מיוחדים אשר יפנו לילדים וימשכו את הילדים.
    ישנם דרכים שונות למשוך לקוחות וכל חברת הפקות יודעת איך להגיע לקהל הלקוחות הדומיננטי למוצר שאותו אתם רוצים לפרסם.

    השבמחק